Underbara små ting

Hej Vacker! Hoppas att Du har en härlig lördag!

Själv har jag befunnit mig ute i skogens bus fyllt med hemligheter, jagat och letat efter svamp och njutit av dagen!

Ibland får man leta länge och hårt, riktigt dyka ner bland blask, vatten, mossa och älgbajs för att hitta det man söker, vilket jag givetvis gjorde. Tur att min vän hade extra strumpor men jädrans vad jag låg i för att få tag på rackarna!

Men trots infångade svampar, så är ändå dagens vackraste skörd från ICA...Bildbevis ses nedan ;)

Njut mina Vänner och var rädda om Er! Allt gott/ L


Kommentarer
Postat av: J

Det är inte alltid så lätt att hitta det man söker och vägen dit kan vara riktigt jäklig och kräva hårt arbete men huvudsaken är ju att man kommer fram till sist. Och det kommer du att göra, älgbajs och annan "skit" till trots! ♥

2012-09-30 @ 02:28:55
URL: http://smyckenmedomtanke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0